marți, 10 noiembrie 2015

Prietenii mei testeaza Tartino

Branza tartinabila Hochland Tartino  #buzztartino este preparata din ingrediente naturale si are un ambalaj inovator si jucaus. Cele trei sortimente, cu Rosii, Spanac si Natur, te ajuta sa inveselesti si sa decorezi orice sandvis, cu forme creative si delicioase: stelute, trifoi sau spaghetti!
Iar brosura care am primit-o in kit, ne sfatuieste cum sa folosim aceasta branza tartinabila.
Si cum cel mai bine este sa imparti bucuriile cu prietenii, i-am selectionat si eu pe cativa dinte ei si am si degustat branzica., impreuna cu +BUZZ Store  si +BucuriaGustului
Ce concluzie s-a tras ?
Ca aceasta branza tartinabila este delicioasa si pentru ca este preparata din ingreiente naturale, dupa ce o esfacem, trebuie tinuta la rece. Asta...daca apuca !Este atat de gustoasa, incat dispar sendvisurile urgent, din farfurii...


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu