sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Ghiveci cu orez









4 comentarii:

Lulu spunea...

Imi place ghiveciul!
pup si o zi buna!!

hapleablog spunea...

Foarte bun ghiveciul!

Pica Flori truedelights spunea...

Foarte bun de incercat, mai ales acum in post! :)

chef Gonin spunea...

Interesanta reteta, imagini frumoase, foarte gustoase, îmi place blog-ul are mai multe variante şi este de înaltă calitate... Va invitam sa vizitati blog-ul meu din Valencia, cu reţete tradiţionale din regiunea Valencia.

http://valenciagastronomic.blogspot.com.es

În această săptămână "fritters dovleac reteta" şi săptămâna următoare "Mona Paşti din Valencia" ai de gând să-şi piardă?

În blog-ul meu puteţi găsi un Traducător

ta, dacă vă place gastronomie valenciană, puteţi plasa codul HTML pe blog-ul dvs., şi veţi avea acces direct la blog-ul meu, veţi vedea că se drăguţ.

Trimiteți un comentariu