duminică, 21 octombrie 2012

Cornulete






Va rog sa scuzati calitatea pozelor, pentru ca telefonul meu atata poate!
Am de ceva timp o comanda de la Alex de cornulete. I s-a facut brusc pofta! Asa ca aseara m-am apucat de treaba. Si cum nu aveam decat 1 pachet de margarina si 100g de smantana, am facut reteta jumatate si tot mi-a iesit o tava de aragaz plina ochi de cornulete.

Ingrediente:
2 pachete margarină
2 ouă
200g smântână
coaja şi zeama de la o lămâie
2 pacheţele zahăr vanilat
puţină sare
făină cât cuprinde (cam 1kg)
umplutura pe care o dorim(rahat, nuci cu gem, marmeladă)
zahăr pudră


Mod de preparare:
Se frământă toate ingredientele şi se adaugă făină până când coca se desprinde după mână.
Se împarte coca în trei părţi. Se ia pe rând câte o bucată de cocă. Se mai frământă un pic, după care se întinde o foaie care se taie în forma dorită(romburi, triunghiuri...). Se aşază umplutura la un capăt, se rulează şi se pune cornuleţul în tavă. Se procedează la fel cu toată coca. După ce se coc se pudrează cu zahăr pudră. Ies foarte multe cornuleţe, de aceea eu le fac numai de sărbători când se consumă mai multe.
Bine-nteles ca pana acum au disparut aproape toate.

Poftă bună!


 
Ingrediente:
2 pachete margarină
2 ouă
200g smântână
coaja şi zeama de la o lămâie
2 pacheţele zahăr vanilat
puţină sare
făină cât cuprinde
umplutura pe care o dorim(rahat, nuci cu gem, marmeladă)
zahăr pudră
Mod de preparare:
Se frământă toate ingredientele şi se adaugă făină până când coca se desprinde după mână.
Se împarte coca în trei părţi. Se ia pe rând câte o bucată de cocă. Se mai frământă un pic, după care se întinde o foaie care se taie în forma dorită(romburi, triunghiuri...). Se aşază umplutura la un capăt, se rulează şi se pune cornuleţul în tavă. Se procedează la fel cu toată coca. După ce se coc se pudrează cu zahăr pudră. Ies foarte multe cornuleţe, de aceea eu le fac numai de sărbători când se consumă mai multe.
Poftă bună!

3 comentarii:

Sidy spunea...

Tu tot cere-ti scuze Mari ca eu pap toate CORNULELETE !!!
Sunt minunate si ....se topesc in gura...
Te tzuc Mari !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Trebuie sa-mi fac timp si pentru cornulete.Arata super.Pup!

dia_diana58 spunea...

Mmmmmmmmmm place blogul , pacat ca n-am gasit si rubricuta de abonare pe mail ...

Trimiteți un comentariu