joi, 27 septembrie 2012

Rulouri de snitel cu carnaciori






Ingrediente:
-500 g pulpa de porc
-200 g carnati cabanos afumat
-mujdei 
-sare
-piper
-busuioc
-maghiran
-50-70g ulei de masline, sau cat e nevoie
-100 ml vin alb

Mod de preparare:
Carnea se portioneaza pentru snitele. Se bate cu ciocanul de lemn, eventual acoperita cu o folie sa nu se sfarame carnea prea rau sau sanu o  imprestiem prin toata bucataria. Se trece prin mujdei fiecare bucata de carne, se pipereaza pe ambele parti si se sareaza daca mai e nevoie, mujdeiul fiind sarat. Se presara cu busuic si maghiran tot pe ambele parti si se ung cu ulei de masline.  Bucatile de snitel astfel pregatite le asezam intr-un castro si le tinem la frigider cel putin 1/2 ora, eu le tin asa de seara pana a doua zi. carnatul taiat in bucati potrivte se infasoara in bucatile de snitel si se aseaza intr-un vas termorezistent uns cu putin ulei de masline.  Daca nu stau bine infasurate se prind usor cu sobitori. Dupa ce am pregatit toate rulourile si le-am asejat in vasul pentru cuptor . Le-am mai stropit un pic cu ulei de masline, am adaugat vinul alb si am complectat cu apa cat sa le acopare. Am bagat vasul in cuptorul incins la 180 de grade si am stropit din cand in cand rulourile cu sosul din tava. Am intors rulourile pe toate partile pana s-au rumenit frumos peste tot. Le-am tinut la cuptor cam o ora.
Intre timp am preparat si piureul de cartofi.
Am servit rulourile calde cu piure de cartofi pe care l-am stropit cu sosul din tava si cu castraveti murati sau salata de varzarosie si alba  murata in ardei gras.

Pofta buna!

4 comentarii:

Fuat Gencal spunea...

Çok güzel,çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar..

Sidy spunea...

Traducerea:

Foarte frumos, arata foarte delicios si apetisant. Mâinile, emeðinize de sănătate.

Salutari ..

Mot-a-mot !!!

hapleablog spunea...

Wow ce bunatate ai preparat acolo!!!

Doina G spunea...

Mari, deosebit! Uite ca eu nu m-am gandit sa dau carnea de snitel prin mujdei. E o idee, sunt curioasa cu iese. Ce ai facut tu acolo e o bunatate!

Trimiteți un comentariu