marți, 8 mai 2012

Vacanta la Roma

Vreau sa va multumesc din suflet pentru sustinere, apreciere si voturi http://www.delimanochefs.ro/top10/index/level/1! Am ajung in finala si datorita voua, ati crezut in mine si mi-ati fost alaturi pana la final. Acum sant foarte fericita si recunosc deschis este prima mea realizare de o asa amploare, de cand sant blogerita... ma refer si la vasele minunate Delimano, dar si la excursia care va urma.
Inca o data va multumesc, si promit sa vin cu poze si impresii de la Roma, pe care am sa vi le impartasesc cu mare drag.

6 comentarii:

Sidy spunea...

LIA draga ma bucur din tot sufletul ca ai reusit ! Stiu ca ai muncit mult si ai meritat sa mergi mai departe.
Iti doresc distractie placuta, drum bun si timp frumos. Dar pentru ca excursia este la sfarsitul lunii viitoare( asa a ramas ???)cu siguranta veti avea timp minunat...
Te asteptam cu poze minunate....
Te tzuc !

Adrian spunea...

Lia , felicitari !

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc draga si scumpa mea Sidy, regret atat de mult ca nu te-ai numarat si tu printre finaliste...o meritai din plin si-apoi ce bine ne-am fi distrat impreuna la Roma...
Da! excursia se pare ca a ramas, in perioda stipulata in regulament, la sfarsitul lunii viitoare. Bine ca e atunci si sper sa nu se schimbe...deoarece la sfarsitul acestei luni, plecam in Anglia pentru o saptamana, asa ca anul acesta avem parte de excursii in afara tarii :)))Doamne ajuta!
pupici

Lia Maria Grozi spunea...

Multumesc mult de tot, Adrian !
Numai bine !

Sidy spunea...

Drum bun sa ai Lia si sa vii cu multe poze....
Te tzuc !

Lulu spunea...

Draga mea,cam tarziu am intrat(timpul bata-l vina),vreau sa te felicit si eu din toata inima,nu-ti mai spun drum bun pentru ca deja poate esti acasa,dar iti spun cu toata sinceritatea ca nu am vazut pe nimeni in afara de tine castigator la acest concurs;retetele,aspectul si pozele au fost peste asteptarile tuturor;bravo Lia si astept impresii si poze;te pup cu mare drag!!!

Trimiteți un comentariu