duminică, 5 februarie 2012

Tarta cu ciuperci


Din categoria mincaruri cu ciuperci, azi am facut o tarta !
Aluatul, simplu: 250 g faina, un ou, 75 g de unt, sare si o lingurita de praf de copt, toate amestecate si date la frigider pentru o ora. 
Umplutura : o ceapa calita, citeva bucatele de bacon,  ciuperci , citeva bucatele de  cirnati, sare , piper, toate  tinute la foc scazut pina ce scade tot lichidul.
Aluatul se pune in tava de tarta si se inteapa cu furculita. 
Peste el se aseaza umplutura iar peste umplutura  se razuieste  cam 50 de g de cas de oaie  si se desarta  2 oua batute bine cu  2 linguri de smintina. 
Se da la foc  pentru o ora, dupa care se lasa la racit, ca sa se inchege, cel putin 15 minute. 




7 comentarii:

Emily spunea...

super delicioasa ♥

nely spunea...

Mmmmmm, ce buna este cu ciuperci!!!

naty, galati spunea...

ador ciupercile...un motiv in plus sa incerc reteta ..pupici si revin cu inpresii

langmina spunea...

Si eu ador ciupercile!!!Arata asa de bine,suuuuper bun!

Sara & Miki spunea...

Si mie imi plac tartele. Pup!

Sidy spunea...

Cum eu sunt moarte dupa ciuperci....cred ca vin pina la Cluj !
Buna...rau.
Te tzuc !

Daniela spunea...

Ei, daca v-a placut tarta mea, haideti la Cluj ca ma apuc de facut vreo doua, trei tarte, sa ne ajunga !

Trimiteți un comentariu