vineri, 16 septembrie 2011

Rosii nefierte la borcan


Un mod foarte usor si rapid, de a conserva rosiile proaspete de vara pentru mancaruri de iarna ! 
Ingrediente:
1kg  rosii mici
Boabe de piper
Sare grunjoasa
Frunze de busuioc proaspat
Apa
Ulei
Mo de preparare:
Pregatim doua borcanele, pe care le spalam si uscam. Alegem rosii marunte, bine coapte si curatate de vrej pe care le spalam bine. Asezam 1-2 frunze de busuioc pe fundul borcanului apoi punem rosii, dinnou Frunze, iar rosii, pana se umple. Umplem borcanele cu apa, apoi o golim intr-o oala si preparam saramura. 
Adaugam boabe de piper si sarea, pentru 1L de apa este necesar, una lingura de sare si lasam saramura sa dea cateva clocote. Dupa ce s-a racit complet, o turnam peste rosiile din borcan si deasupra adaugam cate o lingura de ulei. Inchidem borcanele, le etichetam si le depozitam in camara.
Sursa: revista Libertatea pt Femei

Pofta buna!

6 comentarii:

Sidy spunea...

Oooooooo ce simplu dar foarte bun pentru iarna !!!
Si nu se pun la dunst sau in pat cald pina se racesc ???
Te tzuc Lia !

lia spunea...

Sidy draga mea, nu ai fost atenta la ultima fraza ? am specificat cetez:Dupa ce s-a racit complet,(saramura)o turnam peste rosiile din borcan...
reteta mai simpla, nici ca se poate !
Pupici.

sarah spunea...

foarte interesanta forma de conservare.o seara minunata!

lia spunea...

Multumesc Sarah, la fel si tie. Pupici.

Super Nico spunea...

Si eu am facut ceva cu rosii cherry am sa atasez cat de curand, imi place reteta ta, felicitari.
Cu drag,
Nico

nitabela spunea...

Buna. Am facut si eu cateva borcane dupa reteta ta. Nu indraznesc insa sa desfac un borcan sa le gust. Ma intreb daca se vor mura sau nu...Sau sunt doar sarate si atat?
Nicoleta

Trimiteți un comentariu