joi, 15 septembrie 2011

Conserva de fasole verde pentru salata



Toata vara am avut fasole verde din gradinuta noastra, a pus sotul meu tot pe rind asa ca acum s-a facut fasolea pentru salata cu maioneza si usturoi. Cum in lada frigorifica nu mai este loc, am pus la borcan, sa  isi duca si copiii cu ei  . Eu nu  zic ca nu este si iarna de cumparat dar nici intr-un caz nu are gustul acesteia din gradina, nestropita, bio  de adevaratelea. 
Am cules-o de dimineata (taman bine ca pe la amiaza a tras o ploaie zdravana la Cluj) si de abia  acum am  aranjat-o. 


Am curatat-o , am spalat-o bine, am taiat-o ca pentru salata  si am fiert-o timp de 15 minute in apa cu sare si frunze de telina.


 Am pus-o in borcanele sterilizate, am pus peste ea apa in care a fiert,



 cite o aspirina la fiecare borcan, deasupra , am capsat borcanele si  am dat la sterilizat pentru 45 de minute. Este foarte, foarte bunasi gustoasa si in zilele de iarna  friguroase mai salveaza o mincare , care, drept sa spun, este excelenta.  
Va poftesc la iarna la o salata de fasole verde cu  maioneza  si muuult usturoi !!!

2 comentarii:

Sidy spunea...

Tare-mi place salata ce rezulta Danielo !!!
Arata atat de fain fasolea ta...ca-mi vine sa fac o salata acum....
In maioneza eu pun niste iaurt sa nu fie asa grea....
Te tzuc !

Mari spunea...

Anul asta ai mai pus? Sa stiu daca dau o fuga pana la Cluj?

Trimiteți un comentariu