duminică, 14 august 2011

Invitatie

Invitatie
Gustoase si gustosi va asteptam aici !

86 comentarii:

anena spunea...

Haideti gustoaselor...adunarea.
Este locul nostru aici si de abia astept sa ne facem de cap.

Sidy spunea...

Deci aici ne adunam de acum inainte , da ???
Dar doar cu retete publicate ???
De ce Forumul sa fie altundeva ???
Nu se poate sa fie impreuna ???
Tzuc toate fetele si faietii din familia Gustos !!!

Sidy spunea...

Adrian da-i putina viata Forumului !!!
Fa-l mai atragator, te rog !!!
Ar trebui copiate toate topicurile pe care scriam dincolo....

Cristina spunea...

Buna dimineata!

Bine v-am gasit pe aici. Sa stiti ca va urmaresc si pe forum, dar nu gasesc si timpul sa va scriu.

Adrian, eu si Stefan iti dorim o viata lunga si frumoasa alaturi de cei dragi, sanatate cat cuprinde, cat mai multe kg si centrimetri pierduti si, bineinteles, LA MULTI ANI!!!!

Anena, sa-ti traiasca sotul si sa fii fericita alaturi de el!

Cristina spunea...

ceva se intampla, pentru ca eu m-am inscris azi 24 august, nu pe 23 cum apare in profil si comentariu. Si de ce nu mi se vede poza de la avatar? ce nu fac bine?

maria mihalache spunea...

Buuuuuuuuuuuuuuuuna dimineata in casa noua!

Adrian spunea...

buna dimineata, pentru moment mergem cu grafica asta, probabil sambata voi face un upgrade,
Sidy forumul are alta adresa, pentru ca este si el tot gratuit , voi face un link catre forum de aici din blog

Adrian spunea...

Atata timp cat blogul este al nostru, puteti scrie ce articole vreti, ce va intereseaza, nu numai retete

Adrian spunea...

Cristina , la blogul ai pus fotografie/avatar ? Cred ca nu, pentru ca aici apare sigla de la BLOGGER

Adrian spunea...

Sidy, daca vrei sa pui din topicurile de dincolo, poti sa le activezi pentru esti admin pe forum

Adrian spunea...

Cristina, eu nu sunt sotul Anenei, dar ii doresc si eu alaturi de tine numai bine

Cristina spunea...

scuze

dar cu data tot este o problema, probabil nu este bine setata ora (acum cand scriu este 24 august ora 11.43)

o sa-mi pun poza, credeam ca trebuie sa-mi arate poza de pe profilul gmail pe care il utilizez si care se vede pe pagina de inceput la membri.

maria mihalache spunea...

La multi ani lui Adrian , sotul Anenei!

Sidy spunea...

Vedeti voi....astea sunt confuziile daca avem 2 Adrian !!!
Dar eu zic sa fie Adrian al nostru, adica Sterian si Adi sotul Anenei...bine ???
Oare pe unde o fi primul meu mesaj ???
merg sa-l caut !!!!
L-am gasit aici:
http://bloguri-culinare.forumgratuit.ro/t2p120-la-o-altfel-de-cafea
Dar vad ca nimeni nu ma baga in seama.....

Sidy spunea...

Adrian sa sti ca dincolo am vrut sa deschid topic nou si...nu ma descurc....
Cum sa pun topicurile ce vreau sa le aduc de dincolo ???

Adrian spunea...

Sidy, ar fi bine sa faci o selectie de topicuri intai si daca nu te descurci le rezolvam mai pe seara, acum sunt la firma

Mari spunea...

E a treia oara cand incerc sa scriu un comentariu. Sa vedem ce iese.

maria elena spunea...

Hei, unde sunteti?
Buna ziuaaaaaaaaaaaa ,,Gospodine pricepute,, nu mai vreau sa va zic gustoase. Suntem ca in bancul ala in care Maria si-a botezat toti copii Ion. Vine ma-sa si ii zice: fato hai, pai cum ii strigi daca pe toti ii cheama Ion? Pai...Ion Stoica, Ion Popescu, Ion...

Anena, multa sanatate lui Adi din partea noastra, fericire si la multi ani!
Cami ii urez fiului tau multa sanatate, fericire, la multi ani! Va pup!

In alta ordine de idei, nu vreti sa ne dezicem de numele gustos?

Adrian spunea...

E bine ca s-au declansat asa multe comentarii :))

Adrian spunea...

Buna ziua, bine ati venit> Trimiteti va rog pe adresa de email inbucatariecuta @ gmail.com adresele dvs de email ca sa va dau drept de scriere pe blog si forum. Am sa generez si o pagina de FACEBOOK special pentru noi. O seara placuta !

Adrian spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Adrian spunea...

au inceput sa vina emailuri !
la cat mai multe !
o seara placuta va doresc !

anena spunea...

Seara buna...am incercat sa postez pe forum si ...pauza, nu am cum.Acum ii trimit adresa de email lui Adrian si sa vedem. Noh, acuma pina ne organizam un pic...putem sa ne luam retetle de pe gustos .ro si sa le aducem aici.Dar eu le si sterg de pe gustos.

Silvia spunea...

Buna seara.Ce ma bucur ca v-am gasit aici,stiu ca este o ora tare tarzie,dar asta este.
Vreau si eu sa ii urez lui Adrian al Anenei un calduros LA MULTI ANI!SI TOT CE ESTE MAI BUN IN VIATA.
Pup toata gasca.

maria mihalache spunea...

Ufffffffffffffffff, nu stiu sa postez pe forum...............cine ma ajuta?

Adrian spunea...

Buna dimineata,
Medi, ti-am trimis un email-invitatie pentru blog, dai accept la invitatie si vei avea drept de postare pe blog .
Anena: salveaza sub forma de carte de bucate / PDF retetele de pe GUSTOS si dupa aceea poti sa le stergi, daca asta e decizia ta.
O zi buna la toata lumea !

Adrian spunea...

Gabi , ti-am trimis invitatie, dai accept si apoi poti scrie articole pe blog

Adrian spunea...

Silvioara: ti-am trimis invitatie

Adrian spunea...

Iuliana: ti-am trimis invitatie

Adrian spunea...

pana in prezent, am trimis invitatii pentru blog:
IULIANA
ANASTASIA
ANENA
CAMI
DIANA
GABI SI MONE
LULU
MARIA – ELENA
MARIANA B
MEDI
MIMI
NICO
SIDY
SILVIOARA

Adrian spunea...

Pe FB avem aproape 50 de prieteni in mai putin de 12 ore !

Adrian spunea...

Si putem fi gasiti pe FB aici: http://www.facebook.com/people/FetesiBaieti-InBucatarie/100002865853609

lia spunea...

Bine v-am regasit dragele mele, aici in casa noua ! mai am vre-o doua saptamani de treaba la foc continuu si dupa aceia sper sa reusesc sa-mi beu si eu macar cafeluta de dimineata...impreuna cu voi.
O zi racoroasa tuturor !

Super Nico spunea...

Bine v-am gasitttttttttttttttttttttttttt.
Cu mare drag,
Nico

alina42 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
alina42 spunea...

Bun gasit in casa noua !!!

Sidy spunea...

Buna dimineata dragi fete si baieti "gustosi"....
Ma bucur sa va reintilnesc si aici....
Scuze ca am inchis subiectul dincolo,...am crezut ca fac bine si va directionez aici dar...vad ca-mi sare Nicu si Doina in cap la fel cum ca eu sunt de vina ca eu nu-si citesc e-mailurile !!!Nu a aparut mesajul in Spam la nimeni...doar la voi !
Si pentru asta sunt eu de vina ca nu v-am anuntat...dar cum sa va fi anuntat altfel dragii mei ???
Si daca voi nu vreti sa plecati de pe Gustos, nici o problema, ca doar nu e obligatoriu...dar stiam ca si Doina a avut probleme cu ei....
O zi minunata tuturor....
Merg dincolo la cafea.....
http://bloguri-culinare.forumgratuit.ro/t2p120-la-o-altfel-de-cafea

CULINAR SANATOS spunea...

Buna dimineata lume gustoasa!
Astept sa primesc accepatarea de a intra si in acest forum.O zi superminunata tuturor!

CULINAR SANATOS spunea...

Eu am aparut aici cu denumirea Blogului creat de mine,daca stiti si cum sa apar cu prenulele spunet-mi si mie!Hi,hi,hi......mereu incurc socotelile...Iuliana din Craiova va saluta si LA MULTI ANI ,draga Adrian,sa fii sanatos si mereu indragostit si iubit alaturi de scumpa ANENA,ANDREUTA,toti ce i dragi tie si inconjurat de prieteni!

alina42 spunea...

Buna seara !!!!
Ma apuca draciiiii!!!!!
Nu stiu de ce nu pot sa intru pe forum !
Eu stiu ca m-am inregistrat acum cateva zile < dar nu ma pot loga sub nici un chip !!!!
Adrian, ma poti ajuta , te rog !!!

Adrian spunea...

se pare ca nu te-ai inregistrat pe forum
numele tau nu apare in lista membrilor

alina42 spunea...

Da , acum mi-am dat seama de ce nu pot sa ma loghez !!!
Desi m-am inregistrat pe data de 21 aug , contul meu nu a fost activat !
Oare de ce dureaza asa de mult ???!!!!!!!!!!!

alina42 spunea...

Adrian , , m-am inregistrat pe forum.
Uite dovada !
Am primit mail cu
Contul dvs. pe "Forumul Blogurilor Culinare" - http://bloguri-culinare.forumgratuit.ro este deocamdata inactiv. Administratorul forumului trebuie sa il activeze inainte sa va autentifica. Veti primi un alt mesaj cand se va întampla acest lucru.

Incearcati sa nu va uitati parola deoarece aceasta a fost stocata codat in baza noastra de date si nu o putem recupera pentru dvs.. Daca totusi o veti uita, veti putea cere o parola noua care va fi activata la fel cum a fost activat acest cont de utilizator.

Va multumim pentru inregistrare.

alina42 spunea...

Adrian, te rog sa-mi spui ce pot face in continuare ? Ajuta cu ceva daca iti dau numele de utilizator si parola cu care m-am inregistrat pe forum ?
Poate putem vorbi pe mess ! ID-ul meu alinababalic

camelia spunea...

Acm incerc

camelia spunea...

Yupiiiiiiiiiiii
Am reusit.
Adrian,mi-am facut cont pe google.Totul a mers bine si usor.Credeam ca e mai dificil.

Sidy spunea...

Buna dimineata la toata gasca gustoaselor !!!
Va astept la o cafea dincolo....
Mai am putin si termin de copiat toate retetele de pe Gustos.
Spor la munca si voua !

camelia spunea...

Retele de pe forum gustos,lke pui pe noul forum?

lia spunea...

Buna dimineta dragi gustosi/gustoase !
Va saluta o bunicuta fericita...in 25august la ora 21.00 s-a nascut primul meu nepotel Robert Eugen !
Un puiut de om de 3,400 Kg perfect !!!!!!!!
Am vrut sa intru pe forum,(m-am inregistrat) dar nu stiu de ce dureaza atat de mult activarea ?
Poate ma lamureste cineva ?
Spor la treaba tuturor !

Adrian spunea...

Lia , incearca sa te inscrii cu alta adresa de email, nu am primit meajul pentru confirmare

Adrian spunea...

Retete puteti scrie pe blog, daca ati primi invitatia si ati dat ACCEPT acestei invitatii

Adrian spunea...

Pana in acest moment: mitinita, alina42,anena,Cristina,Daniela,Delai,Adrian,CULINAR SANATOS,lia,maria mihalache,Mihaela,VERO,Anastasia,Super Nico,Sidy,Silvia, sunt editorii blogului. Astept emailuri pentru autorizare ca editori. Multumesc

Adrian spunea...

Pana in acest moment: Admin
husni
mari
maria mihalache
Sidy
delia
maria elena
silvi0ara
alina 42
anena
Daniela
Happy
sell@
naskwik
Nico
alinutza
tasos
Carmenm
Monika
Armeana
sunt membrii cu drepturi depline pe forum.
Pentru forum va inscrieti singuri, autorizare o primiti ulterior - 10 - 12 ore.

Sidy spunea...

Lia felicitari draga mea ! Ai intrat si tu in randul bunicutelor...
Sa-ti traiasca mare, sanatos si voinic printisorul !!!
Vrem sa-l vedem....
Te tzuc !

Adrian spunea...

Buna ziua, contul Cristina Ivan a fost activat pentru forum

Adrian spunea...

Buna ziua, contul LIA a fost activat pentru forum

Adrian spunea...

Buna seara, contul Doinavar a fost activat pentru forum

Adrian spunea...

Buna seara, contul Diana a fost activat pentru forum

Sidy spunea...

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/15/neatabuna.jpg/][IMG]http://img15.imageshack.us/img15/1953/neatabuna.jpg[/IMG][/URL]

Va astept dincolo cu o cafeluta fierbinte....

Mitinita spunea...

Lia,felicitari!!!
Nu stiu daca sunt membru oficial,vad ca imi apare blogul la dashboard.
O zi placuta tuturor!

Adrian spunea...

Buna dimineata, contul mitinita a fost activat.
Precizare: conturile pentru FORUM sunt activate doar de administratorul forumului.

Adrian spunea...

Buna ziua contul carla27carla a fost activat pentru forum.

maria elena spunea...

Lia, sa traiasca nepotelul, sa fie sanatos si fericit, iar voi sa fiti mereu mandri de el.

Adrian spunea...

Buna seara, urmatorii utilizatori au conturile activate pe forum:
delia
maria elena
maria mihalache
Daniela
diana
Happy
Sidy
anena
carla27carla
cristinaivan
mari
mitinita
husni
Monika
silvi0ara
lia
alina 42
sell@
naskwik
Doinavar
Nico
alinutza
tasos
Carmenm
Armeana
In cazul in care doriti sa postati articole pe acest blog trimiteti un email cu nume si prenume, nume utlizator si adresa dvs de email la inbucatariecutata@gmail.com pentru a va trimite invitatia pentru blog. La primirea invitatiei dati ACCEPT si autorizarea pentru blog se va face automat.
O saptamana frumoasa alaturi de cei dragi !

Doina G spunea...

Incercare. Sa vedem daca pot sa postez

Doina G spunea...

Cred ca a aparut. Foarte complicat, cu conectare pe google, sarind dintr-una in alta...Complcat rau. Sau sunt eu prea tuta!

Doina G spunea...

Pe forum tot nu pot sa intru!

lia spunea...

Va multumesc dragele mele de urari ! sant atat de fericita, este un ingeras asa de frumos, dulce si scump...pupa-lar buni de puiut mic.Azi le face iesirea din spital si la noapte vor dormi la casuta lor, impreuna doar ei trei, noua familie...de-abea astept sa aud reactiile, maine dimineata? vor sa se descurce singurei deocamdata asa ca le respect dorinta... dar sant oricand gata pregatita sa ma prezint in caz de ajutor hi,hi. Important este ca sant sanatosi si santem cu totii fericiti !

Sidy spunea...

Poate vreti sa cititi:

"...Buna ziua, doamna Toncean.

Eu am fost plecata in concediu si astazi m-am intors la serviciu, de aceea nu v-am putut raspunde mai devreme. Am publicat acest articol despre intalnirea dvs. de la Alba Iulia pentru a impartasi cu restul comunitatii bucuria dvs. Nu ne-am atribuit niciun fel de merit, la fel ca la intalnirile precedente, am vrut sa prezentam cele petrecute si momentele frumoase traite de dvs. In plus, am furnizat link-uri catre blogurile de unde au fost preluate materialale si am mentionat explicit sursele.

In ce priveste dorinta dvs. de a va crea un site propriu, va felicitam pentru initiativa si va dorim mult succes. Noi va vom promova dezinteresat noul site (fara a dori nimic in schimb), ideea unui site colectiv de bloggeri culinari este inedita si laudabila, asa ca va putem ajuta cu promovare pe Gustos.ro prin interviuri, prezentarea blogurilor in articole dedicate sau prin alte mijloace pe care ni le propuneti. Va multumim foarte mult pentru timpul petrecut in comunitatea Gustos.ro si apreciem foarte mult ca ati pus suflet in comunitatea formata, va intelegem dorinta de a trece la un alt nivel, asa ca suntem deschisi catre a va sustine prin intermediul Gustos.ro.

O saptamana frumoasa si mult succes in continuare!

Stela..."

Sidy spunea...

ADRIAN au inceput sa se imnulteasca retetele...
Ce zici...nu ar trebui sa apara deja categorii de retete ???
Altfel cum sa le cauti ?
Sau retetele sa fie grupate dupa cum le scrie fiecare ?
Cum ar fi mai bine ???

alina42 spunea...

Buna seara dragele mele !!!
Adrian, multumesc foarte mult pentru ajutor !
Iti doresc multa sanatate si putere de munca !!!
Lia, sa-ti traiasca nepotelul , sa fie sanatos !
Doina G. cu rabdare totul se va rezolva ! Pentru inceput ne este putin greu, dar cu siguranta o sa ne obisnuim !
O saptamana minunata va doresc !!!

Doina G spunea...

Buna dimineata!
Lia, sa va traiasca nepotelul! N-avea grija, ca asa fac toti la inceput, nu au nevoie de noi, se descurca singuri! Si cum dau putin de greu...ne gasesc imediat!

Doina G spunea...

Da, Alina, am rabdare, ca nu vreau sa ma despart de voi! Imi sunteti ca niste surori, toate! Chiar daca abia am venit!
LA MULTI ANI TUTUROR ALEXANDRU - ALEXANDRA!
SIDY, LA MULTI ANI GENERALULUI! TARE E FRUMOS!
Va pup!

Cristina spunea...

Sidy, La Multi Ani! pentru scumpul tau de nepotel la fel de blond ca si al meu.

Un calduros LA MULTI Ani pentru toti cei ce poarta acest nume, fete si baieti deopotriva, si care ne citesc pe acest blog

Cristina spunea...

Adrian, eu stiu ca-mi pusesem poza avatar si acum vad ca nu mai apare
Nu stiu ce s-a intamplat

alina42 spunea...

Buna seara la toata lumea !!!
La multi ani tuturor celor care isi serbeaza ziua numelui !
Multa sanatate si fericire va doresc !

dian@ spunea...

buna seara!!!!
bine v-am gasit!

Sidy spunea...

Multumim frumos pentru frumoasele voastre urari !
Sunteti niste scumpe...
Va tzuc cu mare drag !

Doina G spunea...

Buna dimineata (mai catre pranz!)
Va salut de aici, pentru ca pe forum...nu vrea adminul sa ma primeasca! Si nu am de gand sa-mi fac alta adresa de mail asa cum mi-a spus Adrian. (sa ma inscriu cu alta adresa) Nu stiu ce are cu mine administratorul de la forumul cel nou. Nu-i place numele meu!
Sidy, ai pus deja castraveciorii! Nu e prea devreme? Eu inca nu am curaj. Acum 2 ani, mi s-au stricat 40 de kg! Am murit de ciuda! E inca foarte cald. Doar daca ai pivnita, atunci da, ai unde sa-i tii. La mine in balcon bate soarele de nu se poate sta.
Va pup pe toate si astept in continuare acceptul pt forum, ce sa fac altceva?

Doina G spunea...

ANENA, multumesc mult pentru incercarea de a ma ajuta sa se lamureasca intratrae mea pe forum. Acum am citit ce ai scris tu acolo. Multumesc mult. Dar uite ca nu s-a facut nimic inca. Am inteles de la Adrian ca nu depinde de el. Nu am mai primit nimic pe mail, de la admin. forum.

Sidy spunea...

Pe forum trebuie sa te inscri tu Doina...Adrian nu are cum sa te ajute...
In ce priveste castravetii...cu siguranta nu se vor strica. Am si pivnita, dar ii tin in camara....
Va tzuc si sa aveti o zi minunata !

Doina G spunea...

Buna dimineata!
Pe forum m-am inscris de la inceput. De cand ati scris adresa pe "gustos." In fiecare zi incerc sa ma inscriu din nou si primesc acelasi raspuns. Iata-l:

Ne pare rau dar acest nume de utilizator exista deja


Deci, ce pot sa fac? Sa-mi fac alta adresa de mail? Totusi...Ar trebui sa mearga cu asta pe care o am si aici si pe gustos.

Doina G spunea...

Daca exista, de ce nu primesc "acceptul"?

Adrian spunea...

Buna dimineta, incercarile repetate de a ava inscrie pe forum, va blocheaza adresa de email cu care ati incercat sa va inscrieti. REPETATI INSCRIEREA CU ALTA ADRESA DE EMAIL SI ASTEPTATI SA PRIMITI EMAIL PENTRU CONFIRMARE. EMAILUL POATE AJUNGE LA DVS SI 10 - 12 ORE !

Doina G spunea...

Fete si baieti, LA MULTI ANI DE SF. MARIA, tuturor celor care poarta acest nume!Sa aveti sanatate si tot ce va doriti!

Lulu spunea...

Buna ziua,bine v-am gasit si aici;daca inchid,nu stiu daca mai pot reveni,pentru ca nu stiu cum am facut,ca ma chinui de ceva vreme..
Ady,ai facut o treaba buna pentru care,din partea mea ai toate felicitarile dar de ce nu te-ai gandit si la unele "babaciuni"ca mine??sa faci problemele mai simple??o zi buna celor care ajung sa citeasca

Trimiteți un comentariu